20100803

Hemma!

Hejhej,
Nu har jag kommit hem och det känns ganska skönt inte för att det var dåligt i Finland men skönt att sova i sin egan säng och träffa Familj och vänner:)

Bilderna jag pratade om kommer troligtvis upp i morgon det beror helt på hur mycket jag hinner och hur mycket jag har att göra för har träning och ska kanske träffa Hanna, Majsan och Oliva:)

Men i morgon kväll sätter fotbollen igång!!
Fan va skönt, stenhård träning, eller det är väll bara i början man längtar till träningarna efter etag vill man bara ha match haha:)
Ska bli skönt att röra på sig!

Jag har fått en ny mobil av min mor, så snäll!
Taaaack!
har varit utan mobil i 2 veckor men mobilerna gick ju sönder precis innan finland så var ju bara utan mobil när jag var där så det var ju inte så farligt då tycker jag inte:)
Men nu känns det kanon!
Så ett STORT tack till Mammsen:)

Men men jag är uttråkad och riktigt trött så ska väll sova snart men jag skriver mer i morgon,
pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar