20100803

Så skönt att träna!!

Hejhej:)
Kom hem från träningen nyss och så jäkla skönt att träna:)
Kämpade ganska hårt men det var ingen jobbig träning tyckte det var lite fjolligt på slutet till och med, jag ville springa mer, men om jag har suget i morgon också så ska jag nog ut och springa!:)

Aja till bilderna nu då.. Blir inga bilder i dag för batteriet på kameran var slut och då gick det tydligen inte att föra över bilder..
Jag satte i kabeln och allt men sen måste man ju sätta på kameran och det gick ju inte, så bilderna kommer in i morgon!

Men men i morgon ska jag träffa hon som är dumihuvet, majs bajs och sen vet jag inte om Olivia ska med också men det hoppas jag!:)
Ska blir riktigt kul att träffa tjejerna, och hoppas att jag får träffa hela gänget nån dag:)
Men i morgon bitti ska jag och mamma iväg och kolla skydd till mobilen så det blir en tidig uppgång.
Och sen ska jag till kim och så ska han låna min kamera för att föra över alla mina bilder till hans dator, han sa att han också ville ha minnen haha så sött:)

Nu ska jag nog kasta i mig lite mat och sen kanske sova vet inte riktigt än men det märks väll:)

Aja hör av mig i morgon,
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar