20100731

Juku Park!

Hejhej!
Tänkte bara säga att vi åker iväg till ett vattenland, Juku park i natt kl tre... Tar 6 timmar dit men det ska bli riktigt kul, och mycket bilder blir det!

Idag har vi åkt runt och hälsat på några släktingar till Kim innan vi åker hemmåt, tex så var vi hos hans söta lilla farmor!:)
Aja vi åt på Hesburger och sedan till stugan:)
Och då gick jag och kim bort till skidbackarna och gick upp för en av dom, fy fan var helt färdig när jag var uppe!!!
Bilder kommer när vi är hemma:)
Men sen hände det en sak när vi var där uppe som gjorde att jag nästan kissade på mig och då menar jag verkligen NÄSTAN KISSADE PÅ MIG!!
Kims pappa skrämde upp mig med att det fanns oxar som gick runt där uppe och det var ju djur i backen där uppe men det var inte där vi gick upp och kim sa sedan att han bara skojjade och det var ingen fara med djuren som var i backen för dom var ganska långt ifrån så jag trodde ju Kim för hans pappa skämtar hela tiden så det var ju inget ovanligt..
Vi gick upp för backarna och sen gick vi vidare för att kolla på andra skidbackar, och kim lurade med mig att vi bara skulle gå en bit till och att djuren var långt borta så det var lungt, men det ända han tänkte på i sin lilla hjärna var att få med mig bort till djuren..
Jag hängde självklart med och när vi kommit en bit ser jag bara ett stort huvud med två jävla horn!!!!!!!!
Jag började springa tillbaka och tårarna bara rann på mig, jag blev så jäkla rädd så det var helt sjukt.
Men sen såg jag att Kim stod kvar så jag var typ 10 meter ifrån honom han kollar på djuret och går vidare, sen säger han det är elstaket, där står jag med tårar som sprutar och han skrattar åt mig..
Det var nog det värsta jag har varit med om i hela mitt liv!
Ojoj nu blev det ett riktigt långt inlägg så får sluta skriva nu.
Nästa inlägg kommer när vi är hemma vilket blir måndag kväll om jag orkar då:)
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar