20100729

Tänkte bara berätta att..!

det är finlands rekord på värme i dag, känns det bra? DET KÄNNS KANON!!!:D
Tror det var 37 grader i skuggan!
Idag var vi och hälsade på Kims systers fadrar och var där ganska länge så blev ingen solning i dag:(

Igår var jag ute och gick och sprang riktigt långt :)
Jätte sönt var det jag hade värsta adrenalinet så jag gick väldigt fort ganska långt och sen sprang jag snabbt hela vägen hem, snacka om att musiken på ipoden gör hälften när man springer haha, när jag kom tillbaka så kom precis Kim hem från fisket också så det blev kanon tajming in i bastun och mys pys efter det:)

Jag var ute så länge så att dom blev oroliga så när jag var en bit från huset så ser jag att Minna kims mamma och Lajla kims moster står där och kollar efter mig så det kändes ju lite taskigt för dom var oroliga så nu blir det att inte springa så långt på kvällen eller springa på dagen, var ju hemma vid halv 12 när jag sprang.
Skulle ut i dag egentligen också men klockan gick för fort för att jag skulle hänga med så blir det i morgon ist för då tror ja inte vi skulle någonstans:)

Aja när vi kom hem från besöket så sov jag och kimmen en stund och sen blev det badminton och sedan grillat:)
Älskar att bara va haha:)

SAKNAR MIN MAMMA, vill ha en stor kram av henne nu och sätta mig i soffan med henne och käka massa gott och kolla på tv:)
haha men nu är det inte långt kvar så det känns ju bra:)

Aja vet inte riktigt vad som händer nu men det märks väll, kanske kommer upp någon/några blider sen men inte säkert!:)
Pusss!

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig med gumman, puss jag älskar dig massor! /Mamma <3 <3 <3

    SvaraRadera