20100621

Somnar på datorn!

Hejhej:)
Snart dags att sova för snart slår huvudet i datorn och så slocknar jag:)
Det har varit riktigt mycket drama i kväll och det är så mycket att jag inte änns orkar skriva det här, vännerna får reda på det in real istället.

Jag har sovit hos kim två nätter i rad och haft det riktigt mysigt skulle gått hem från honom i går igentligen men vi såg på saw 2 så jag vågade inte gå hem sen så jag sov över haha, så kan det gå ibland:)

Jaa annars då, jag var och städade i dag med laget och det gick riktigt fort det gick på drygt en timma så det var inte så farligt som tur var:)
Jag hoppas på riktigt bra väder i morgon så man kan sola och bli lite brun!
Aja nu snacka lite mer med Kimmen sen är det sängen som väntar!
Pussss!



(här kommer en bild på mig som är tagen precis nyss också!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar