20100617

Bästa kommentaren!

Hej:)
Kom hem från kim för en stund sen var hos honom typ en timma eller nått,
så det blev inte så länge men vi ska va i morgon så det är toppen:)
Stod i kiosken med sara i dag och vi stod där i 2 och en halv timma men det gick faktiskt riktigt fort:)

Nu till Liseberg , vi hade skit kul och jag åkte balder!!
Brudarna tvingade upp mig i den haha men måste erkänna att det var riktigt roligt och åkte 2 gånger sen hann vi inte med mer:P
Men det var riktigt roligt iallafall!!
Det måste göras om säger jag bara!

Haha det var en kille i 18-20 års åldern som tog armen runt jonna,
Han: Jag heter ....? vad heter du?
Jonna: Jag heter Jonna
Han: Okej du är min dejt för i dag.
Jonna: Men jag har mina tjejer
Han: Och jag har mina killar?
Jonna: men mina duger ju iaf

ASGARV HAHAHAHAHHA!
Vilken kommentar hon fick till asså haha:)
Aja funderar på att sova så jag vaknar tidigt i morgon,
Får väll se hur det blir menmen pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar