20100621

Rensat garderoben

Hejsan:)
har rensat garderoben och vad mycket skit jag hade!!
hade en hel soppsäck med kläder som ska kastas och sen drog jag ihop lite kläder som ska säljas med:)
Får väll se hur det går med det.
Hoppas på att tjäna ihop lite!:)

Har inte gjort så mycket i dag utan har bara legat och stekt i solen, Riktigt härligt!
Och sen var mormor här på en fika också, mer än så har jag inte hunnit med det tog sin tid att rensa alla kläder!

Igår ringde mamma upp mig förresten och sa att Fredrik har köpt bil, och den är min!!:)
Den är gammal men ingen rost eller något så det är fin, ny lackad var den med och mamma sa att det var extra högtalade i bilen och sen var det något där bak som hon trodde va en bas eller förstärkare men hon är inte så insatt så hon visste inte om det var det haha! Så får väll se sen vad det kan vara för något:)
Men det är en golf årsmodell 96 i färgen blå metallic!
Jag är så jävla lycklig asså haha!
Tack så hemskt mycket Fredrik!
Nu är det bara kortet som fattas men ska börja med att övningsköra kanske haha!;)
Kanske tar ett kort på bilen sen så lägger jag ut den!:)
Jaha nu har jag inte mycket mer att säga ska fixa det sista med kläderna bara,
Pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar