20100506

Hejhej:)
Kom hem från träningen nyss det gick väll ganska okej men har haft ont i mitt knä sen i måndags men det gick ganska bra ändå på träningen:)
I morn är det tyska NA-prov och det vill jag inte änns prata eller tänka på..
Efter skolan ska jag in till stan med Olivia, Hanna och Maria:)
Trevligt trevligt:)
Senare ska vi antingen ner till typ råssnäs och grilla eller bara ligga och shecka film så det blir kanon:)
Och på lördagen ska jag va med min bejb nella haha!
Vet inte riktigt vad vi ska göra men hoppas på att kanske sova där och sen ska och fixa mina naglar med:D

Och söndagen ska jag va med älsklings pojken:)
vi ska nog bara ta det lungt och mysa lite men det är ju träning sen med:P
Aja Skit bra helg kommer det bli känner jag!
Kanon!
Nästa vecka ska pappa, Ingela(lossas mamma), jag och kanske Kim upp till stockholm och hälsa på bror även fast han kommer i helgen haha:)
Men det ska bli jätte kul och jag ska försöka hitta en klänning till skolavslutningen, känner mig jätte stressad för måste ju hitta något till nian middan också och sen skor till det!
nee fy fan!

Usch orkar verkligen inte tänka på sådant nu...
Ska fortsätta kolla på criminell minds nu och sen kanske ta något att käka en frukt eller nått:)
Hörs nog inte förns sent på kvällen i morn för drar till olivia direkt efter skolan.
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar