20100506

Hejhej!:)
Kom hem från skolan för etag sen..
8.00-15:30 så jag är jätte trött..
Men men nu ska jag berätta lite om NA-prov jag har gjort..
I går gjorde jag Biologi prov och det gick väll ganska okej eller jag hoppas på ett g om jag säger så!
Början var ganska lätt med sen jaa herregud.. Men jag gissa lite så kan ju hoppas att det blev något rätt:)
Och nu över till det värsta.. Tyska!
Jaa jag bokstavligen hatar tyska asså jag är verkligen DÅLIG!
Det är verkligen ett ämne jag HOPPAS på ett g..
Men min lärare sa att får jag ig på NA så spelar det ingenroll utan jag får g i betyget iaf så det låter ju kanon!:)

Nu över till roligare saker!:)
Fikat med Nella i går var jätte trevligt, och roligt också men det hände lite ofräscha saker!:O
Vi skulle in på toan och jag skulle precis ta av mig byxorna och kissa och sen säger nella kolla bakom toaletten med värsta minen!
Förväntar hon sig att jag vågar kolla då eller?
Sen stod jag där och sa att jag inte vågade men tillslut kollade jag och då ligger det massor av papper med bajs överallt!
Sen visste vi inte vad vi skulle göra och vi stod där och skrek/snacka om vem fan gör så liksom sen kom vi på att vi var mitt i gallerian (asså toan är mitt i gallerian) våran första tanke var om någon stod där ute nu och lyssna på oss..
haha herregud sen smög vi oss ut och gick ut från toan fort ;)
tur att ingen stod utanför och vänta på att gå in iaf så dom trodde det var vi:O
haha vilken katastrof!
Aja vi fikade en lång stund och bara satt och snacka om allt möjligt, sen gick vi runt lite på stan och kika:)
Efter det så drog jag hem till Kim och jag kollade lite på hans träning, riktigt skönt väder ute!:)

Och nu ska jag ta och kasta i mig lite kyckling, ris och currysås, mmmmmm!:D
Och kl 7 blir det träning!
Fan va gött har verkligen längtat!:D
Ne nu ska jag sätta lite action,
pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar