20100507

Hejhej!:)
Kom hem precis tyvär ..
Broschan och Malin är snart här och mamma skulle upp halv 5 i morn så fick bli en tidig kväll i dag tyvär..
Men annars var det himla roligt!
Jag var med Maria, Oliva, Hanna, Herman(emil), Carl och sen var det en grabb till men kommer inte ihåg namnet:P
Vi satt hemma hos olivia på altanen och bara tog det lungt spelade lite kort och lyssna på musik:)
Galna tjejer det där asså haha herregud!
Dom mår skit haha!
Men det var skit kul så jag ser fram emot en sån kväll till men då får det bli senare;)
Och sen gjorde jag ju tyska provet i dag och det var ganska lätt
men när jag ska skriva på tyska så blir det engelska ist jag fattar inte hur det kan bli så!:O
Sjukt dålig på tyska är ja..

Aja nu vidare till i morn och då ska jag träffa Nella, det ska bli kul:)
Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nog en bra kväll tror ja:)

Nehe nu ska jag va lite social med bror och Malin:)
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar