20100908

Har inte haft någon tid till bloggen för har haft fullt upp.
Var på akuten herromdagen och tån var inte bruten bara en rejäl stukning
vilket betyder jag jag förhoppningsvis spelar fotboll snart!
Och sen ska jag prata med pappa om feelgood så jag kan börja träna snart med.

Har sovit hos min älskling dom två senaste nätterna ville inte sova själv mer,
riktigt mysigt var det och jag ÄLSKAR hans säng så mjuk och härlig!

I går var jag inte i skolan utan var på salongen började kl 9 och slutade kl 18.00 vilket inte gjorde mig ett dugg för det var riktigt kul där.
Éftersom jag bara har rullat permanent en gång innan och det var bara kanske 5 st rullar så fick jag vara med Susanne och kolla på när hon gjorde det på en kund för att se lite hur man gjorde och sen kollade jag lite när dom klippte och så.
Efter lunchen så fick jag rulla ett helt huvud och det gick riktigt bra.
Fick lära mig riktigt mycket om olika saker en sak var hur man skulle rulla för att det skulle bli mer volym och mindre volym och hur som exakt skulle vara för att det inte ska bli som en bena bland lockarna.
Riktigt kul hade jag!

Sedan fick jag tofsar från salongen som är bra för håret, vanliga tofsar skadar så mycket vilket dom här inte gör, dom var jätte bra.

Men men ska kolla på Bones nu så vi hörs.
Byeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar