20100905

Brutit stortån..

Jaha jag har brutit tån..
Var hemma och skulle svänga ut till köket och precis där har vi en liten vägg som står ut och självklart ska jag slå i tån i den och nu är den nog bruten..
Så jävla typiskt för vi hade match i dag och detta hände igår..
Får inte på mig någon sko eller så går runt med en socka och en sko..
Har gått runt lite utan kryckor men det funkar inte längre för det gör jätte ont underfoten för måste gå på ena sidan bara, så i morgon så kommer pappa till skolan med kryckor..

Men jag var och kollade på våran match i dag som blev 1-1 tyvär..
Vi var tvunga att vinna egentligen men sen åkte jag och sara ner och kollade på Maif-LSW, om maif skulle vinna så hade vi fortfarande en chans att gå upp till 4:an men tyvär vann dom inte..
Men får hoppas att vi kanske kan komma upp iaf.
Så om man tänker min dag överlag så handlar dagen om fotboll.

I morgon slutade jag runt 3 får väl se vad vi har för lektioner men hoppas verkligen inte Svenska, usch!

Nehe nu ska jag nog borsta tänderna och lägga mig framför tv:n med Doris!
Pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar