20100831

Inventering på Willys..

Kom hem från inventeringen på willys för etag sen och var där ungefär 3 timmar..
Min rygg gör LITE ont nu, räknat massa kaffe och massa diskgrejer,
Diskborstarna var inte roliga!
Men nu är det över, innan jag åkte till willys så myste jag lite med Zigge och Nova Zigge somnade i famnen på mig så mysigt!

Lill ponken ska ju till hund dagis och Gamla tanten ska till Fredriks moster.
Skönt för Nova att slippa den där lilla knäppa hunden etag och ta det lite lungt,
Tycker lite synd om tjejen på hund dagiset för Zigge kommer leva rövare,
om han äter golv, skor, tapet, betongvägg jaa säg något han inte har ätit på så tycker jag lite synd om tjejen för han hittar nog något roligt där också,
Hoppas hon är beredd på det värsta!

Skolan började kl 9 i morse och då sa han att det var rast till 20 över 9 och efter det fick vi lite papper och slutade 10 min senare,
Ganska onödig dag men ska väl inte klaga hade ju som sagt inga lektioner!
Så jag åkte hem och gjorde ingenting sen åkte jag till Willys och nu sitter jag här.
Ska snart sova för i morgon är det skola igen och jag börjar kl 9!

Men men nu har jag inte mycket mer att tillägga så vi hörs!
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar