20100830

Helt slut..

Har precis ätit pannkakor och satan va gott det var,
det var ett bra tagsen jag åt det.
Idag slutade vi tidigare i skolan så slutade runt kvart över 1!
Helt slut i kroppen känner att skolan tar kål på en!

Jag och Mamma åkte iväg och handlade och sen åkte vi till stan för att köpa en väckarklocka till mig!
Det behövdes mobilen är inte det bästa, vaknar alltså knappt..

Vet inte riktigt vad jag ska göra i dag men ska nog bara sitta hemma och gå och lägga mig tidigt!

I morgon börjar jag kl 09:00 ingen aning om när jag slutar,
men kl 17:00 så ska jag till willys med laget och inventera så kommer nog spenderna hela kvällen där..

Snart ska jag börja träna på Feelgood och vad skönt det ska bli jag lääääängtar!
Har tränat där en gång innan men hade ingen att träna med så tillslut blev det jäkligt tråkigt men nu ska jag och Ida hålla igång sen kanske jag åker dit med Älskling ibland också eftersom han tränar där.

Men men ska kolla på tv:n nu,
vi hörs pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar