20100811

Hej!
Har just duschat, smörjt in mig med bodylotion och fönat håret och ska snart platta till det lite lätt, jag har så jäkla mycket volym i håret när jag fönat det och mina lockar blir inte så fina när jag fönar det så då får det gå an med plattning!
Aja nog pratat om håret haha.
Ikväll ska jag till frisör salongen BRA så nu är det sista chansen för att komma in där och efter det ska vi till Oleary's med laget och kolla fotboll och käka mat,
det blir nog kanon:)

Sov hos Kim igår förresten, vi gjorde inte så värst mycket vi sov väl mest haha:)
Och han sa att han tyckte att jag såg brunare ut, så solariumet gav lite resultat trots allt, kanon!:D

Men men nu måste jag sätta lite action, outfit kommer kanske in senare beror helt på vad jag hinner med!
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar