20100812

Fotbolls kväll med laget!

Hej!
Det blev en kanonkväll, hade det jätte trevligt på Oleary´s med laget och maten var helt okej tyckte jag:)
Men men efter vi hade varit där gick jag, sara och alle till mcdonalds där alles kille hämtade upp henne och jag och sara gick vidare in och köpte glass och där träffade vi Olivia, Ida, Jonna och louis. Där satt vi en stund och pratade och sen följde jag med sara hem för skulle träffa Kimmen och nu sitter jag här hemma och ska snart sova.

I morgon väntar tandläkaren kl tio i 11...
Men det ska nog gå bra hoppas jag, men efter det drar jag till linköping med Mor och kanske Älskling:)
Kommer upp bilder på vad jag handlar vet inte om det blir så mycket men det märks väll.
Men men ska väll borsta tänderna nu sen sova,
Här kommer det två bilder förresten det var etagsen det kom upp nu.
Pusss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar