20100704

ute på vågorna fortfarande?

Hejhej.
Jag vet jätte dålig uppdatering men jag har varit ute med båten med kim och hans familj sen i fredags så har tyvär inte kunnat skriva..
Men men haf har haft en trevlig helg, även fast jag inte kunde vara med hos ida med underbarste brudarna.. Fan att jag missade det..
Aja så är väll livet ibland,

Mitt huvud asså herregud det känns som jag fortfarande är ute på sjön, det går fram och tillbaka fram och tillbaka...
Men jag har typ bara legat och solat och badat mycket också men speciellt myst med Kimmen, längtar som satan till finland så vi bara kan komma bort!
Det är bara 2 veckor kvar nu!:)
Hoppas på att det blir kanon väder när vi är där, men blir det inte så blir det bara ännu mer mys med bejb haha!(Y)

Jag och Älskling ska åka iväg till sandön med deras gummibåt någon dag och så ska va sova över där och bara va han och jag, älskar att han kommer på riktigt gulliga ideer ibland , pojken är smart!:)
Men får se när det blir för vill ju att det ska vara bra väder så vi kan vara ute lite också men han va tvungen att fixa något med gummibåten för det läcker luft men det får fixas snabbt!:)

Jaha i morgon ska jag nog upp rättså tidigt ska ut och springa och sedan sola om vädret säger desamma.
Men men nu ska jag hjälpa mamma när hon klipper klorna på zigge;)
Pusss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar