20100706

Hejsan svejsan!:)
Jag har precis kollat klart på en riktigt bra film måste jag säga, en engelsk film är det som heter ryktet går;)
Hennes mor och hennes mormor och hon har legat med samma kille, tänk er själva detta haha helt sjukt!

Nu är bror min här med hans flickvänn iaf så det är ju trevligt:)
Aja jag har inte gjort speciellt mycket bara tagit det lungt och träffat Kimmen en stund.
Men i morgon blir det mariebergsbadet med Emelie och jag ska jobba lite på brännan haha;)
Och på fredag blir det mys med tjejerna hemma hos Erica!:D
Kanon!

12 dagar kvar tills jag åker till finland med Älsklingen och hans familj och moster och hennes man, vi ska hälsa på hans släkt, pojken är ju finne ;)
Men det blir nog roligt och jag längtar faktiskt som satan!:)
Var ju där förra året och tycker det var kul även fast jag inte fattar någonting när dom pratar på finska, men IBLAND (inte ofta) förstår jag när kims pappa pratar finska men det blir nog svårt där borta haha!;)
Aja nu ska jag sova tror jag, så vi hörs av i morgon!
Pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar