20100708

Klumpigt?

Hejhej:)
Sitter just nu i sängen och ska snart iväg med familjen och äta mat i stan:)
Det blev så att jag sov hos älskling igår och sen blev det inget varmon i dag pga vädret..
Aja i morgon blir det nog varamon om vädret säger så men annars blir det stan med olivia!:)

Menmen jag är inte så van vid att ha smink på mig lägre, sminkar mig typ aldrig, så jag tog på mig mascara och lite kajal och sen satte jag mig här, vad gör jag då?
Joo jag drar med hela handen i ögat för det började klia Great!
Bara att börja om, haha fy fan asså..

aja här kommer det iaf en bild, Dagens outfit blir en vit skorjta, svarta jeans, armband och en riktigt snygg västa, har fiskbensfläta i håret tycker det är riktigt snyggt måste jag säga, och verkligen om den ser lite slarvig ut!!
Kan tyvär inte lägga in bild på kläderna för fattar inte hur man sätter på självutlösaren på camen..;)
Hörs i kväll!
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar