20100708

Hejhej.
ligger i sänger just nu och bara tar det lungt.
har riktigt tråkigt måste jag säga men har inget att göra, eftersom jag bor på helt fel sida av stan och mina kära vänner bor ju alltså på andra sidan inte för att Motala är speciellt stort men det är jobbigt och läskigt att cykla hem själv!...
aja får väll ligga hemma ikväll annars kanske jag träffar kimmen, men i morgon ska jag iaf träffa Olivia och det blir nog stan för oss för kollade vädret på internett nyss och det skulle vara monligt och det är ingen ide med varamon då:)
Jag ska iaf köpa en navelpercing i morgon, behöver verkligen en ny!

Vi åt mat på kina resturagen i stan iaf och det var gott jag åt ris kyckling och currysås:)

Jaha nu ska jag nog fråga vad Älsklingen ska göra när han kommer hem så kanske kan va med han men jag antar att han kommer vilja sova för han har spelat volleyboll turnering på beach så han är nog riktigt trött..
Men hoppas på att han vill kolla på en film och mysa lite eller kanske dra ut;)
Aja får väll se.
Men skriver mer i morgon!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar