20100714

4 dagar kvar!

Hejhej:)
Gick upp för en stund sen och har ätit frukost och så:)
I dag ska jag väll sola och sen ska jag in till stan med Hanna och Maria, vi ska ta en fika och prata lite och sen kanske gå runt lite på stan med:)
Efter det vet jag inte vad som händer kanske följer med tjejerna hem och gör något roligt, får väll se:)

Aja i går så cyklade jag och Kim ner till boren för kim och hans kompis robin skulle bada och så och sen började det åska och jag och kim cyklade hem, när det värsta kom alltså allt spöregn och blåst och blixtrar och buller som var exakt över oss så var vi i chalottenborg och det satt en tant på sin baksida och hon hade tak där så hon bjöd in oss haha :)
Aja min mobil förstördes då..
Den belv blöt och nu så funkar inte displayen så har en gammal mobil nu..:P
Aja så går det ibland inget man kan göra åt det.
Aja nu ska jag nog hoppa in i duschen och klä på mig innan stan :)
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar