20100715

2 och ett halvt år med min Älskling!

Hejhej:)
Börjar med att säga att jag och kim har 2 och ett halvt år i dag :)
Grattis till oss!!
Vet inte riktigt vad vi ska göra med ska nog bara ta det lungt tror ja:)
På lördag natt sticker vi iväg till finland i två veckor känns faktiskt kanon!:)

Jaha annars då, idag har jag hunnit med rätt mycket jag var hos polisen och fixade mitt id kort och efter det in till stan och köpte underkläder, det behövdes verkligen!!

Igår så hann jag inte sola tyvär eller jag hade ingen stor lust för att sola heller:)
Jag, Majsan och Hanna drog iaf iväg till stan och tog en glass och bara satt och pratade sedan åkte vi hem till hannna och sen vid 9 belv det nakenbad i Varamon:D
Riktigt mysigt hade vi det:)
Haha men först gick vi till pariseviken och skulle bada men där var det för mycket folk så vi tänkte att längst bort i varamon borde det inte vara några.
När vi går på grusvägen från pariseviken så kommer det en bil som kör som en fartdåre och bilen gick sick sack över vägen när vi gick där.
Och då skriker hanna kör inte så jävla fort!! precis när han åkte iväg och då backar han och ställer sig och tittar på oss vi blev livrädda och springer bort till Hanna och när vi ska över vägen till hannas hus så kommer han där så jag och Hanna vänder och springer andra hållet men Majsan springer in till Hanna,
Fy fan det var så jävla läskigt helt sjukt asså!!
usch det var hemskt!

Aja resten av kvällen var kanon så ska inte klaga :)
Ne nu ska jag se om Kimmen är vaken
Pusss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar