20100609

Skolavslutning

Hejhej:)
Skolavslutningen var skit bra, förutom en sak som hände men det är inget jag kommer prata om här..
Först var jag, Olivia, Hanna, Maria, Carro och Jonna hemma hos Jonna och vi åt lite mat och så.
Sen drog några av oss till klassfesten vi fixade, vid utkiksplatsen vid korpen stugorna!
Det var inte bara våra klasser sen ändå för det kom andra också, träffade på min kusin vitamin där också:)
Och retsen av kvällen var vi lite överallt haha men det var en helt underbar kväll så tack så mycket tjejer!
Det bästa var ju hos Jonna tycker jag haha!

I dag ska jag va med min underbara pojkvänn och vi ska nog gå en promenad för det är jag sugen på eftersom jag har köpt sånnadär promenadskor nu!:)
Annars vet jag inte vad vi ska göra, vädret är ju inte det bästa liksom..
Så bdet blir nog mys och bastu!:)

Aja kom ut ur ducshen precis så nu ska jag torka håret och klä på mig sen ska jag ringa och väcka Kim!:D
Kul!!:)
Pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar