20100616

Liseberg!!

Hej!
Jag lever haha, jag har inte suttit så mycket vid datorn så har inte haft någon lust att skriva tyvär..
men i dag ska jag och några brudar iväg till liseberg!
Happy face!! Och ett stort tack till Jonna för att jag får hänga med, jättesnällt:)
Min kamera är urladdad så kommer tyvär inte upp några bilder om inte någon annan tar kort för då snattar jag lite bilder haha:)
Jag är iaf på skit bra humör och är skit pepp.
Maria och hennes pappa hämtar mig vid 20-10 i 9 sen drar vi vidare till lillkyrkan i borenshult där vi skulle samlas.

Aja dom senaste dagarna har jag umgåts med Älskling och vi har sovit över sen i fredags så det har varit riktigt mycket mys och fotboll haha:)
Nehe nu är det nog dags att sätta fart ska fixa mig, hitta kläder och ut med hundarna!
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar