20100630

HejsanHejsan!
Sitter här och dunkar lite musik och så:)
Åkte till linköping med Maria,Olivia och Hanna och vi köpte present åt Ida med kan inte säga vad det är nu ifall hon skulle in här och kolla så det kommer upp på söndag, riktigt rolig present iaf haha ;)
Jag själv köpte 2 linnen, ett armband och sol olja:)

Aja om kvällen i går då, vi hade det riktigt roligt och mysigt men sen är det ju vissa som bara gör saker för att förstöra, usch fan är så irriterad på folk som bara förstör!
Men annars var kvällen jätte kul och det blev lite lekar och så:)

Aja jag har iaf riktigt tråkigt nu känner jag så funderar på att sova gick ju och la mig kl 4 i natt och sen upp tidigt och drog till linköping känns i kroppen nu asså haha.
Aja det var det här kommer lite bilder på oss från igår :)
Pusssss!



2 kommentarer:

  1. Jamenvisst, titta nu har även majsbajs hittat hit! Lägg till en person i läsarlistan;) Nu förväntar jag mig ständig uppdatering så jag kan ha kollen på dig :) Gillar även bajsinlägget här under starkt!

    SvaraRadera
  2. haha bäst för dig att du läser majsan!!:)
    Förstår att du gillar bajsinlägget vem gör inte?;)
    Pusspåre!!!!

    SvaraRadera