20100629

Bajs!

Hejhej!
Sitter hemma hos bruden som är dumihuvet med Olivia och Maria och dom dansar här nu och tar snygga bilder också för den delen haha!
Snart kommer Ida, Jonna, Erica och Emelie och vi ska ha lite tjejkväll, äta lite mat och smaska i oss godis:)
Senare i kväll/natt ska vi bada näck och basta och ha det riktigt mysigt:)

Jag har inte kunnat blogga för har varit i Varamon hela dagen och sedan hem till Maria fort och där åt vi lite och sen drog jag vidare till träningen usch vad jobbigt det var hade ingen ork i benen..
Men nu sitter jag här och kastar i mig godis haha:)
I morgon skulle jag till mariebergs badet med Emelie egentligen men det ska ju bli dåligt väder så jag maria, olivia och hanna ska nog dra till linköping och köpa present åt Ida och sen kolla runt lite :)

Nehe nu ska jag va lite social isället för att sitta här vi hörs någon gång i morgon!
Puss!

Här kommer en bild på oss!
Snacka om snygga brudar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar