20100624

Hejhej!
I kväll blir det bara att vara hemma och ta det lungt, så skönt att bara va ibland:)
Måste vila upp mig tills i morgon för då är det full rulle när vi ska hem till olivia, ska ladda kameran med så det blir lite bilder:)!

Jag var ute och sprang sen och det var riktigt skönt men riktigt svettigt, det är vaaaaaarmt ute!
Men gör man nått bra så är det alltid något som väntar här hemma det blev grillat och efter det jordgubbar och mjölk!
Gud vad gott det var:)
Det förtjänade jag efter min springtur tycker jag allt.

Jag är iaf avis på min bby som är i liseberg, jag var där förra veckan eller var det veckan innan det?
Aja kommer inte ihåg men jag vill dit igen iaf!
Åka balder asså vilken upplevelse haha, jag är stolt!
Men vi snackade om det när vi var påväg hem från liseberg och vi sa att det här skulle vi göra tillsammans igen, hoppas det blir snart haha.

Jag har fått en finne IGEN!
Brukar aldrig ha finnar men sen fick jag två stycken för några dagar sen, men dom försvann och nu har jag en till och den här försvinner inte kan jag lova, jävlar vad ont det gör, nu vet jag vad folk menar när dom säger att man har en finne som gör ont!
Så nu har jag iaf en böld på kindbenet typ.
Ska nog göra en ansiksmask i morgon innan jag drar så får jag ta väl hand om min hud så den försvinner!
Hoppas att den knappt synd i morgon annars får jag försöka täcka den eller nått men det gör ju inte att finnen försvinner precis..
Aja usch!

Nu orkar jag inte skriva mer men i morgon ska jag iaf skriva ut mig om allt jag känner om mitt hår och hur jag har förstört det, gör INTE som jag gjorde säger jag bara!

Men nu ska jag nog kolla lite på tv kanske eller bara gå direkt ner till sängen och sova.
Vi hörs i morgon:)
Gonatt!


(bild på håret jag hade)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar