20100625

Glad midsommar!

Hejhej:)
Kände för att göra om lite i bloggen men är inte riktigt nöjd än för jag vill hitta en snygg bakrund men tills dess så får det se ut såhär:)

Ska nog springa ner till duschen tror jag annars kommer mamma och sen Fredrik duscha och då blir jag sen..
Så det är väll lika bra att sätta fart.
Men jag skulle ju skriva om mitt hår och vad jag gjorde med det men jag hinner inte det nu och jag har bilderna på andra datorn men jag fixar nog det i morgon för kommer nog inte sitta vid datorn mer i dag.

Jag ska iaf iväg med Mamma och fredrik och åka till micke och lena och där är mammas och deras kompisar och vi ska äta och lite så, efter det drar jag till Olivia med tjejerna och sen vet jag inte om jag ska hem och va med Kimmen eller om jag ska vidare med tjejerna, får väll se.

nehe nu måste jag in i duschen puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar