20100511

Hejsan hoppsan!:)
Är på riktigt bra humör förutom att nella håller på att bli galen, Nella du ska inte göra misstaget så är det bara !!

I dag har jag bara varit i skolan , gjorde ett na-prov i biologi det gick okej:)
Och sen gjorde jag ett vanligt prov i biologi/ekologi och det gick riktigt bra tror jag , svarade allt och kändes skit bra:)
hoppas på ett mvg eller vg där men det är läraren pia som har det så får väll bara g..
Annars då? joo det är träning i dag, Pappa hade pratat med läkaren om mitt knä och jag ska dit nästa tisdag, men han hade sagt att det inte kunde bli värre om jag sprang eller spelade fotboll så jag kör på, ska kämpa tills jag inte kan stå på benet längre;)

Aja i morn kommer valpen!!!! Shiet vad jag längtar det är helt sjukt!
Namnet ska va sigge tycker jag men mamma är lite osäker men vi får se när han kommer vad han passar i för namn haha:)
Kan verkligen inte sluta tänka på det asså!
Kommer springa hem från skolan i morn:)
Och det kommer självklart in bilder:)
Både på valpen och våran andra hund nova och katten doris;)
Men blir nog mest på valpen tror ja :)

I morn ska jag träffa Älsklingen också:)
Kanon!(Y)
Vi ska nog vara här och mysa med hunden mest, på fredag drar vi och pappa och ingela(lossasmamma) iväg till stockholm till broshan!:)
Ska försöka hitta en klänning eller ska försöka hitta 2...
Lycka till säger jag bara:)
Vi åker upp kl 6 så det blir en tidigt torsdags kväll:)

Annars har jag inte mycket mer att säga:)
Pussss,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar