20100510

Hejhej:)
Har inte orkat göra inlägg vartit så jävla trött i dag och i går hann jag inte.
Men jag hade en skit trevlig dag med Nella i lördags vi var hemma hos henne åt lite mat och snackade och tog det lungt:P
Skulle sovit där men jag skulle träffa kim jag saknade honom så jävla mycket för vi hade inte träffats på hela veckan:)
Aja men dagen hos Nella var helt jävla kanon men jag ska nog sova hos henne någon gång i helgen tänkte jag!:)
Herregud vi snackar verkligen om allt och då menar jag verkligen allt haha;)

Aja när jag var påväg hem så smsade jag med kim och vi bestämmde oss för att jag kunde ju komma dit och sova hos honom över natten så det blev så och det var jätte mysigt det var etag sen vi myste sådär mycket men det ska man ju bara göra i bland tycker jag:)
Så det blir något extra!
Jaa men vi vaknade typ 12 av hans alarm...
Var verkligen skit trött men det blev inget sova där inte..
Han skulle på match men det var inte samling förns 3 hur tänker han när han sätter alarm på 12 då?:O
Vilket pucko haha:)
Aja var nere och kolla på matchen men dom förlorade med 4-3 men det var bra kämpat tycker jag:)
Ser helt sjukt ut när Kim möter dom där småttingarna på planen för han är ju så himla lång ser sjukt ut ;)

Och vet ni?!?!
Vi får en ny hund på onsdag!!!:D
Faan va glad jag är och jag längtar som bara den!
Det är en hanne och vi håller på att bestämma namn , jag tycker den ska heta Sigge eller ville:)
Tycker det var skit gulligt, men jag är bara så jäkla glad asså, det är det ända jag tänker på nu jag kan inte släppa det haha!
Så nu vill jag bara att det ska bli onsdag!
Aja ska kolla på tv nu hörs sen :)
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar