20100525

Hejhej.
Det var etag sen jag bloggade nu men har faktiskt inte haft någon lust..
Jag har varit med Kim hela helgen och vi har haft det jätte bra:)
Han hade konfirmation så jag var och kollade på den:)
Måste bara säga att min grabb är skit snygg!!;)
Skiter i att hans hår är kort, hans utseende och lite vax i håret!
Vilken heting!

Aja har väll inte gjort så mycket jag har ju inget plugg nu eller så det är typ inga lektioner as slappt:)
Hade träning och det var lekar på träningen!
Skit kul haha , och självklart vann mitt lag haha;)
Men vi joggade lite emellan dom olika tävlingarna och det gick jätte bra och knät kändes ingenting:)
Kanon!
Och jag ska kanske få SPELA på söndag!
Så jävla gött jag är så jävla glad!
Men innan det ska vi se om jag tål lite smällar så får se hur det går men hoppas på det bästa asså!

Aja vädret suger ju iaf..
På morgonen är det soligt och sen blir det monligt när man tänker åka hem och sola..
Skit irreterande.
Men hoppas på bra väder på torsdag för har bara simning den dagen från 10-12 sen slutar vi, gött!

Nehe nu ska jag ta lite flingor och mjölk,
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar