20100527

Hejhej!
Börjar med att säga att jag lever haha!
Jag väntar på att pappa ska komma för ska dra ner till Z och träna!:)
Ska testa om det känns i knät när jag får smällar så får väll se hur det går.
Men tänkte bara säga att mitt internett på min dator inte funkar just nu men jag skriver så fort jag bara kan!
Just nu sitter jag på Mammas dator så det blir inte dom bilderna jag har snackat om utan bilder på min söta hundar, men dom kommer in sen tror ja för nu kom pappa!!
Men ska försöka sätta in massa bilder på kims komfirmation och kläningarna jag har köpt haha, när jag orkar ingen idee att jag säger någon speciell dag för jag lägger ju inte in bilderna sen ändå, men dom kommer när dom kommer.
Nu måste jag skynda mig för som jag sa pappa är här!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar