20100430

Hejsan!
Valborg i dag det känns bra:)
Just nu sitter jag här och målar naglarna i turkost.(Y)
I kväll ska jag tillbringa kvällen med Sara, Nella, Sassa, Randy och salle och sen blir det självklart annat folk också,
vi ska ner till varamon och hoppas på bättre väder till kvällen!
bara regnet försvinner asså!

Aja jag är as hungrig så jag ska äta makaroner och köttfärssås snart:D
As gott:)
Aja det var skola i dag iallafall så jag är skit trött!
jag kan inte somna om kvällarna längre jag fattar inte varför?
jag ligger bara och tänker på saker hela tiden, kan verkligen inte somna!
Fattar inte hur jag ska kunna vara vaken hela natten..
kommer gå skit det är det ända jag säger:P

aja ska äta nu men vi hörs KANSKE i natt annars blir det i morn;)
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar