20100429

Hejhej:)
Kom hem från skola för en stund sen, slutade halv 4 i dag..
hatar torsdagar!
Aja jag kunde inte blogga i går för jag var hos kim hela dagen och kom hem på kvällen och så tog jag lite flingor och så skulle jag sova, men blev inte riktigt så utan jag sms med Nella i en evighet för vi kunde inte sova, lite problem...
sen skrev kim ett enormt långt meddelande till mig på kvällen som gjorde mig helt sjukt glad!
Och sen när jag slutade skriva med nella så kunde jag inte sova!
jag låg och skratta och log för mig själv, helt sjukt haha!
Somnade vid 1 , och i morse var jag helt död...
Och i dag ska jag plugga..

Aja i morn är det valborg och då ska jag umgås med lite folk och vi ska nog ner till varamon, det blir nog trevligt:)
Hoppas bara vädret blir bra, hoppas inte det börjar regna liksom!
Aja det blir nog bra iaf.
Ne nu ska jag ta lite flingor,
pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar