20100419

Hejhej.
Kom hem typ nyss och just nu sitter jag och kollar på top model:)
Gjorde Na-prob muntligt i engelska i dag, gick faktiskt bra men det var ganska svårt att veta vad man ska säga.
Inte så bra på att bara få upp saker i huvet sådär.:P
Aja hoppas på ett VG iaf:)

I dag ska jag försöka plugga, blev tyvär inget med Kim men men:P

Glömde berätta om hur macthen gick..
Vi förlorade tyvär med 3-2 men Fan vilka turmål dom fick..
Jag kunde typ inte spela andra halvleken för att jag fick skit ont i magen så jag inte kunde springa..
Aja får tagga till nästa match på onsdag som är mot Maif, hoppas det går bättre och att magen är okej!

Nu har jag nog bestämt mig för att jag inte ska gå frisör utan jag satsar på barn och fritid istället.
Känns ganska bra faktiskt, eller nu gör det det men i morn har jag väll andra tankar..
Haha aja får väll se hur det blir nu är det inte långt kvar tills det är sista dagen att göra sista valen...

Men men ska nog ta och äta lite flingor nu tror ja , eller om det finns någon mat så blir det så:)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar