20100420

Hejhej!
Sitter just nu i skolan och väntar på att bussen ska komma...
Blir så jävla irriterad på att vi slutar typ 3 och sen kommer bussen 5 i så jag missar den precis..
Usch.

Aja när jag har kommit hem måste jag äta!
Är så jävla hungrig, det var typ nått kött i skolan smakade gott gjorde det men kunde inte ta för att det såg så jävla äckligt ut..
Hatar mat som ser illa ut.
Men det ska bli gott med mat hemma iaf:)

I kväll är det träning, det ska blir skit gött!
Var jättesugen på att träna i går kväll men vill ju inte ut och springa själv så där på kvällen!:O
Mörkt och kallt...


Aja i kväll får jag iaf träna:)
Hoppas allt regn håller sig borta bara.

Nehe nu måste jag sätta lite action och kolla lite saker på datorn och sen ut till bussen.
Hörs kanske senare annars blir det i morn
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar