20100328

Hejhej!
Kom ut ur duschen precis, känner mig ren och fräsch nu:)
Sov hos Kim i natt igen, vi gjorde inte så mycket myste lite, jag bastade och vi eller han lagade mat!(Y)
Vi gick och la oss tidigt i går eftersom Kim skulle spela velleyboll matcher i stockholm så han gick upp vid 04:00!:)
Men jag sov vidare men efter etag så vaknade jag eftersom han började prata med mig och tände lampan...:P
Aja sen åkte han och jag sov vidare, bästa sömnen på länge måste jag säga:)
Sen åkte jag iallafall hem vid 10:)

Jag ska på match vid 15:00 men kan inte vara med tyvär eftersom klumpigt nog tog jag en promenad hem från skolan men converse skorna...
och fick världens skoskav.. usch, det är inte snyggt heller kan jag lova..:P
Men jag ska med och kolla iallafall:)
Hoppas vi vinner:D
Men jag ska nog bara byta kläder tror jag orkar verkligen inte sminka mig eller nått..:P
Det är ju faktiskt söndag:)
Men ska plugga lite nu också, men vi hörs nog i kväll eller i morn!:)
Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar