20100327

Hejhej!
Just nu sitter jag hemmma hos bby på deras dator,
jag har inte kunnat skriva så mycket eftersom jag har varit hos Kim:)
Åkte till honom direkt igår .:)
Aja nu är jag här;)

I går så gjorde vi inte så mycket typ besällde lite mat och så;)
Jag som ska sluta äta massor av fett tog en kyckling sallad i går!:)
Medans dom andra tog pizza och sådant fett:P

Kim mådde dåligt i går så vi skulle sova en stund tänkte vi så vi gick och sov vid 21:30 och sen satte alarm på 23:00 men såklart så vaknade vi inte..
Han mår bättre nu men är fortfarande förskyld och så, men det blir nog bättre:)
I morse så gick vi iaf upp vid halv 10?
tror jag:)
Åt frukost och så:)
Sen sov vi igen och vaknade för en stund sen:)
Om etag ska vi laga mat också ;)
Får väll se hur det går men Kim är iallafall duktig så han får nog fixa med det där;)
Jag ska försöka plugga lite iallafall men får väll se hur det går..:P
Aja ska dra nu:)
I morn hörs vi nog:)
Men inte mer i dag...

Pusssssss!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar