20100921

Tjeeena.
Det var etag sen nu men men.
I helgen har jag bara umgåts med min Älskling och sov hos han hela helgen och på lördagen gjorde jag frukost åt han så gullig som jag är haha.
Och på sidan av gav jag honom presenten som var en systemkamera.

I dag har vi tagit klassfoto vilket gick åt helvete för jag garvade på typ hälften av korten så hoppas inte han tar en av dom.
Efter det åkte jag och Ida till salongen men vid 2 åkte Ida hem pga att hon inte mådde så bra.
Jag har gjort massor idag började med att göra 7 och 9 fläta som gick riktigt bra när Malin förklarade hur jag skulle göra så blev riktigt nöjd med båda flätorna.
Sen gjorde jag massor uppsättningar också det var en riktigt rolig dag.
Längtar till jag får böckerna, saxarna och dockorna jag ska ha.

Hann inte till träningen idag för slutar kl 6 och träningen börjar då men jag är fortfarnade förskyld och tån har inte läkt klart än så det gjorde inte så mycket men på torsdag ska jag träna!

Nu ska jag kolla på Tv:n.
Byeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar