20100902

Kyckling sallad!

Sitter och kollar på Top Model och käkar kyckling sallad, satan vad gott det är!
Tog en riktigt stor potion så jag inte är hunrig när jag kommer hem från träningen ikväll utan då gör jag bara en smoothie.

Slutade kl 12 i dag hade bara Engelska, Matte och sen idrott,
Efter gympan åkte jag in till stan och tog en fika med majs bajs och Ägget Hanna,
Vi gick till med eller utan och snacka lite sen följde vi med hanna till tandläkaren och sedan åkte vi hem.
Ska bara sitta och ta det lungt innan träningen ikväll.

Känner för att shoppa, vill köpa massor av nya byxor till hösten/vintern och en massa söta linnen och stora koftor!
Kan tyvär inte göra det för måste spara till vinterjackan som ska köpas snart.

Men men när nästa månadspeng kommer så ska jag shoppa upp allting!

Nu ska jag fortsätta kolla på tv:n och sen ska jag ner och rensa Kattlådan, kuuuul...
Men vi hörs,
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar