20100806

Livet att få träna?!

Hejhej:)
Hemkommen från underbara träningen eller det var ju några timmar sen men ändå,
och jäklar vad roligt det är att spela fotboll, saknat det så himla mycket och är görsugen på att dra ut och springa nu.
Är riktigt sugen på HÅRD träning!
Tror nog att jag skulle må riktigt dåligt om jag inte fick motionera nån gång, usch..

Men men efter träningen åkte jag hem till Kimmen och vi bastade och myste lite sen åkte jag hem vid halv tolv för i morgon blir det tidig uppgång, kl halv 9 åker mamma till vetrinären med nova...:( hon ska ta prover för hon verkar inte må så bra, eller hon mår inte bra..
Efter det ska mamma och jag in till stan och ska nog vara klar när hon kommer och hon måste väcka mig halv 9 för kommer inte upp av alarm..
Aja jag ska köpa nya converse ÄNTLIGEN har man pengar till det:)
Ska köpa röda den här gången känner att det är riktigt snyggt plus att mina vita kan jag ju tvätta så dom blir lite renare haha:)
Sen funderar jag på att kolla runt lite på jeans eftersom sommaren snart är slut så behövs det verkligen, alla mina jenas är förstora vid höfterna måste dra upp dom hela tiden...

Aja nu ska jag fortsätta prata med Älskling i skype,
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar