20100816

Hos majsan!

Sitter just nu hos majsan och hon är nere och äter, Hanna åkte hem till sig nyss och kommer hit snart.

Vi tog en fika på stan och när Hanna kommer hit vet jag inte riktigt vad som händer,
har kollat snygga bilder på Majs bajs och Hanna panna från datorn herregud säger jag bara man kan inte göra annat än att skratta, sjuka brudar kallas det!

Ikväll hämtar mamma mig vid 21 tiden måste hem tidigt har ingen skjuts annars och LITE jobbigt att gå över hela stan haha.

I morgon kanske jag träffar dom här puckona igen.
Och när jag kommer hem så funderar jag på att tona mitt hår, men vet inte om jag vågar är så rädd att det ska bli svart för det blev det nästan förra gången även fast det är ljusbrun.
Men kan inte gå runt med det här håret längre asså inte så brunt längre asså.

Här kommer en fett snygg bild på äggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar