20100826

Hemma från träningen

Kom hem från träningen för en stund sen och åt nyss en banan,
Idag var det ju skola men slutade kl 12 så det var toppen!
Då åkte jag hem och satte mig vid tv:n och så råkade jag somna, behövdes verkligen kan jag lova för var helt slut!

Och sen sa mamma att mina converse hade komit så då åkte vi och hämtade ut dom och självklart var dom en halv storlek för liten så jävla typiskt!
Det var 37,5 men sen tänkte jag att om dom är lite större så är det skönare i vinter sen så då valde jag att beställa 38,5 istället för 38, så hoppas dom sitter perfekt nu!

Men men i morgon börjar vi kl 09:30 och slutar 13:30, 3 lektioner, skönt!
Då åker jag hem sen vid 5 åker jag ner till stan och träffar Hanna och majsan för då kapar Hanna panna håret och det blir runt axelhöjd, tror det kommer bli riktigt snyggt!

Sen vet jag inte vad som händer men skulle gärna vilja träffa Kimmen.

Men men bror och Malin är här på besök iallafall och dom har varit här i några dagar nu, nästa vecka på onsdag åker mamma och Fredrik till turkiet med Ewa och micke..
Själv får man vara hemma i kalla och regninga Sverige och gå i skolan and it sucks!!
Men men så är väl livet ibland får väl lägga mig i solariumet haha.

Nehe nu ska jag bosta tänderna snart och ska sova om en stund.
Pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar