20100812

Hatar mina knän...

Hej.
Som ni ser på rubriken så hatar jag mina knän.. Dom ska alltid vara så stora problem..
Träningen gick överlag bra men kunde tyvär inte ge allt när vi spelade för knäna orkade inte med det..
Hoppas bara jag kan gå i morgon men det tror jag nog för nu känns det bättre än för någon timma sen, men om det går bra i morgon ska jag nog ut och springa men det blir nog på kvällen för på dagen ska jag träffa Majs bajs och Hanna panna:)
Saknar tjejerna!

Kim hängde med till Linköping och det blev lite shopping, bilder på det kommer i morgon, tur att älskling sa till mig att jag inte skulle köpa så mycket smycken för det kunde blivit riktigt mycket annars haha!

Dom röda Conversen fanns ju såklart inte så åkte hem och kollade alla internett sidor jag kunde hitta och hitta dom på Halens aldrig hört talas om affären men men där fanns dom!

Men men ska nog sova snart är helt slut i hela kroppen.
Skiver mer i morgon,
pussss!

Här kommer en gammal bild på mig och Kimmen!
(min rumpa är verkligen inte så där stor så ni vet, klännigen gör det, ser hemskt ut haha!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar