20100815

2 år och 7 månader!

Har inte hunnit med bloggen överhuvetaget igår efter matchen åkte jag iväg på kalas hos cissi och efter det hann jag knappt komma hem det var bara att kasta på sig bikinin och lite varma kläder över det så kom Kimmen och hämtade mig med gummibåten och så åkte vi till Sandön där hans föräldrar redan var.

Men men matchen vann vi iallafall med 5-0, så jävla gött känner jag!
Måste fortsätta såhär så vi kommer upp till 4:an!

Idag har jag och Kimmen som ni ser 2 år och 7 månader så kommer inte uppdatera någonting mer i dag utan ska bara va med Älskling och mysa.

Han ska spela match kl 16:00 så då ska jag dit och kolla
och sen hem till honom tror ja.

Nu ska jag ta på mig lite andra kläder, det är iskallt ute!!

Pusss!


En otroligt gammal bild på mig och Kimmen tror det var början av vårat förhållade!
Då var han inte så lång haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar