20100624

Njuter av livet!

Hejhej!
Jag är på sånt himla topenhumör och känner att livet äger och är helt underbart!
Solen skiner, jag har gått ner ganska mycket i vikt(mest tappat vikt på brösten men det är en lättnad!), ska shoppa galet och få som en helt ny garderob, jag har världens underbaraste pojkvänn som jag älskar så in i den och i kväll ska jag ut och springa och efter det blir det grillat!
Ibland så känner jag verkligen att livet är kanon och en sån dag är just i dag!:)

Lite om min dag nu då, jag var i stan med maria och vi möttes vid 10 över 10 och gick runt i affärer och kolla lite och sen tog oss en fika:)
Hade det riktigt trevligt och det var skönt att bara träffa henne och ta det lungt.
Jag köpte ett par skor bara eftersom det jag letade efter bara fanns i city(linköping som närmast) snacka om att man bor på landet eller va haha? Finns värre som att bo i vadstena eller nått men när dom säger finns i city så tänker man bara va fan bor jag här för haha?
Aja så antingen ska jag iväg till lingköping eller så får jag väll beställa hem det, får se hur det blir:)
Aja jag var hemma vid 10 över 1 och då gick jag direkt ut i solen och låg där tills nu, var på riktigt sol humör i dag och det var riktigt varmt och skönt måste jag säga!:)
Men nu började det blåsa lite och ska snart ut och springa tror jag, så jag gick in:)
Det bränner lite i ansiktet nu känner jag men det är bara positivt, då vet man att man har fått färg!
Här kommer iaf en gammal bild på mig och Maria:)
Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar