20100623

Halloj!
Är på helt toppen humör för vädret är helt underbart!
Legat och pressat hela morgonen och dagen och det är så himla skönt men problemet är att jag tröttnar..
Det känns inte som jag blir brun och då tröttnar man lätt tyvär..
Men jag får tvinga mig själv att ligga kvar så man kanske blir brun!

Annars har jag inte gjort så mycket tog en dusch efter solningen sen satte jag mig här och kollar runt lite och lyssnar på Melissa Horn!
Så fina låtar!

Ska träffa kim i dag tror jag, eller det beror på när han är hemma för han och robin har varit och fiskat sen kl 9 i morse!
Galningar..

Aja nu sitter jag iaf här och smäller i mig en choklad vilket jag inte borde men men..
Äter ju bara sån där skit om kvällarna, problemet är att min bby kan äta hur mycket han vill men han lägger inte på sig någonting!
Så äter jag så säger vågen Error!
Träningarna är ju slut nu med så får väll börja springa så jag inte lägger på mig!

Aja min vovve nova är sjuk, tror hon har ätit något lustigt ute för hon spyr mycket.. men ska ge henne en tablett nu.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar