20100627

Äntligen!

Halloj!
Kom hem från linköping typ nyss och har äntligen hittat en bikini!!
Tack gode gud asså!:)
Jag köpte ganska mycket i lingköping faktiskt,
En väska, ett halsband, en skorta, ett linne, ett par shorts, en bikini och två par solglasögon, så det blev ganska mycket men det är bara bra för det är saker jag behövde:)
Skit trevligt att gå runt med Emelie vi har samma smak och det var riktigt länge sen vi gjorde något tillsammans så det var kanon:)
Vi kanske ska till litho badet på onsdag och sola och så, så jag hoppas på riktigt bra väder!:D

Men i morgon blir det Varamon med Sara och då ska jag pressa som satan i nya bikinin och allt!!
Ska ta med flera liter vatten så man inte mår skit sen:)
Men det blir nog jätte trevligt:)
Men något som inte blir lika trevligt i morgon är att jag ska till tandläkaren kl 2...
Usch men men efter det käkar jag och Sara på stan och sen ner till varamon igen haha:)
Men det blir nog bra att ta en paus från solen där etag:)

Jaha ikväll kommer Bror och Malin hit så ska umgås med dom ikväll men kommer nog gå och sova ganska tidigt så vi får se vilken tid dom kommer med:)
Tänkte att jag skulle ut och springa idag men orkar inte är så himla trött i kroppen så ska nog bara ligga hemma och vila/sova:)
Det får bli en springtur någon annan dag helt enkelt.:)

Nehe här kommer lite bilder fårn midsommar:)
Pusss!

Med familjen och deras vänner!


Vi är SNYGGA, haha!

Galningar badar!

Min söta små hundar:)

Med Brudarna, blev tyvär bara dom bilderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar