20100518

Hejhej.
Var hos läkaren förut i dag och det gick väll "bra", han hittade inte större fel så han trodde bara jag behövde bygga upp dom mindre musklerna i knät.
Så nu blir det övningar varje dag och sen knapra på massor tabletter..
Men jag är bara glad att det inte var någon större skada!:)
Men får inte spela på länge utan jag ska köra med övningarna och sen jogga på olika sätt tex som rakt, i åtter eller sick sack, så det är ju lite surt men men sånt man får leva med.
Annars har jag inte gjort så mycket i dag.
Haha eller jag och Hanna målade med målarfärg i ansiktet på Maria så jävla kul var det, kanske kommer in en bild sen men får se om jag kan få in det på datorn.
Men riktigt snygg blev hon!
Bruden bjuder på sig själv asså jag bara frågade om jag fick måla på henne och hon sa ja direkt;)
Aja ska åka ner till träningen snart men ska bara titta på,
ska hämta lite vatten nu, as ont i huvudet.
Juste ja, jag skulle lägga in bilder på kläderna jag har köpt men kameran var urladdad.. Men den är på laddning nu så hoppas den har laddat klart när jag kommer hem från träning!
Pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar