20100528

Hejhej!
Sitter just nu här med alla grabbarna i Källaren på Hemmakväll:)
Spelar inte för behöver ju hjälp av kim men han verkar inte orka...
Eller han spelar..
Jaa, vet inte riktigt vad jag ska göra under kvällen får väll sitta inne på msn eller nått inte vet jag.
Ska ju sitta uppe hela jävla natten så jag lär ju vara trött i morn!
Sova som fan!:)

Men om det är någon som läser detta så kan ni ju komma förbi om ni är sociala!
Nu börja dom snacka om att vi skulle till mcdonalds så det blir ju lite annat än att bara sitta här iaf!
Det känns ju bra, hoppas det finns någon/några roliga ute!:)
Men gå till mcdonalds för fan!:D

Sitter och pratar med Nella på msn och hon tycker att jag är dumihuvet för att jag sitter här med dom och jag börjar fan hålla med asså!
Det blir nog några inlägg ikväll tror ja asså, ska nog spendera tiden med det tror ja;)
Jaha nu har jag nog inte mycket mer att säga, inget jag kommer på nu iaf.
Men hörs sen!
Pussss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar